lze pouzivat smbmount-nuty svazek jako ne-root?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Květen 3 13:34:41 CEST 2000

> Neviem preco, ale mne to funguje. Mam samba 2.0.5a z RH 6.1. Vytvoril som si
> adresar do mojho home adresara s pravami ake som potreboval do fstab som doplnil
> //server/data         /home/cavo/data    smbfs   noauto,owner    0 0
> a uplne v pohode mountujem. problem mam len s odmountovanim, to musim urobit
> ako root, ale to bude v inom, zatial som sa tym nezaoberal.

Ahh, toto zabralo, diky.
Je to ale dost krkolomne, mj musi byt smbmnt suid, musim to napsat do
fstab :((((
[i kdyz chci namountovat neco pouze jedenkrat].
Drive slo krasne smbmount -u uid -g gid -f filemode -d dirmode,
jeste to zustalo v manu :-(

Btw sudo --- nebudu prece instalovat a konfigurovat sudo jen kvuli
jednomu
mountu, ne? :( a jinak ho nepotrebuju.

--

                                    Jan Klügl