lze pouzivat smbmount-nuty svazek jako ne-root?

Středa Květen 3 14:32:14 CEST 2000

Dňa St, 03 máj 2000 ste (Jan Klugl) napísali:

> Ahh, toto zabralo, diky.
> Je to ale dost krkolomne, mj musi byt smbmnt suid, musim to napsat do
> fstab :((((
> [i kdyz chci namountovat neco pouze jedenkrat].
> Drive slo krasne smbmount -u uid -g gid -f filemode -d dirmode,
> jeste to zustalo v manu :-(

Funguje to i bez toho fstab, ale ten zjednodusuje zapis. Podstatny je
mountovaci adresar v home adresari, Alebo sa treba pohrat s vlastnostami
mountovacieho adresara. Vytvoril som si mountovacie adresare do home a funguje
to aj bez fstab.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk