jak BEZPECNE na kompilaci kernelu 2.2.14 ???

Jirka cechjir na hotmail.com
Středa Květen 3 15:48:12 CEST 2000

Videl jsem o subj nejake howto ale myslim ze netusim kde. Jde mi o to jak
bez zasahu do soucastne (fungujici) instalace vyzkouset zkompilovat jadro i
moduly. Jde to prz nejak na disketu ktera je-li vyjmuta ma dosti
zanedbatelny vliv na praci pocitace v soucatne konfiguraci. No a take o to
jak udelat tu reompilaci co nejpohodlneji. bud v consoli s nejakyma menu
nebo v xkach. Jak by mel vypadat postup neceho takoveho?
Neni k tomu nejaky navod v cestine? aby byl up-to-date....
Dekuju.
P.S. Rozepiste se o tom prosim trosku zesiroka, uvita to jiste mnohem vice
matlaku a newbies jako jsem ja a usetri vsem praci pristi.