jak BEZPECNE na kompilaci kernelu 2.2.14 ???

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Květen 3 16:15:51 CEST 2000

On Wed, 3 May 2000, Jirka wrote:

> Videl jsem o subj nejake howto ale myslim ze netusim kde. Jde mi o to jak
> bez zasahu do soucastne (fungujici) instalace vyzkouset zkompilovat jadro i
> moduly. Jde to prz nejak na disketu ktera je-li vyjmuta ma dosti
> zanedbatelny vliv na praci pocitace v soucatne konfiguraci. No a take o to
> jak udelat tu reompilaci co nejpohodlneji. bud v consoli s nejakyma menu
> nebo v xkach. Jak by mel vypadat postup neceho takoveho?
> Neni k tomu nejaky navod v cestine? aby byl up-to-date....
> Dekuju.
> [...]

Doporucuji Kernel-HOWTO, Pouzivame Linux. A jde to i bez diskety.
Strucne receno.
ad kompilace: cd /adresar_kde_jsou zdrojaky, make xconfig, make dep, make
clean, make bzImage, make modules. Ted make modules_install. To nakopiruje
moduly do adresare /lib/modules/cislo_jadra (ve vasem pripade 2.2.14).
Tady muze nastat jediny nechteny zasah do systemu v pripade, ze mate
starsi jadro ve stejne verzi.
Nasleduje zkpopirovani jadra z
/adresar_kde_jsou_zdrojaky/arch/i386/boot/bzImage (predpokladam, ze to
mate na PC, jinak i386 nahradit vasi architekturou) do
/boot/pojmenujte_si_ho_jak_chcete. Potom zkopirovat
/adresar_kde_jsou_zdrojaky/System.map do /boot/System.map-cislo_jadra (u
Vas System.map-2.2.14). Mate-li RedHat alespon 6.0, mel by se vam pri
startu udelat link /boot/System.map -> /boot/System/map-2.2.14 (v
/etc/rc.d/rc.local radek ln -sf /boot/System.map-`uname -r`
/boot/System.map).
Ted uz jen upravite lilo.conf (pridate prislusnou sekci image) a spustite
ho (napisete lilo na prikazovou radku). Po restaru byste mel mit moznost
nabootovat nove jadro.

--
Michal Kaspar

VSE Praha