Kompilacia HylaFax

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Květen 3 18:47:11 CEST 2000

On 3 May 2000, Alexandr Malusek wrote:

> V SuSE 6.3 je hylafax-4.1beta2-4. Mozna bude rychlejsi zkusit
> zkompilovat nejakou novejsi verzi, nez se morit s 4.0pl2 (i kdyz je to
> current release :-)). Take muzete zkusit starsi verzi gcc.

Medzicasom som sa uz vzdal, maju tam trosku bordel v patchoch, nie je
uvedena verzia, na ktoru je patch urceny atd.. Isiel som cestou mensieho
odporu a nainstaloval som RPM, a aj to mi hodne trvalo, kym som vobec
nasiel nieco pre RH6.0

Dakujem za pomoc,

Tomas