fonty

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 3 23:05:28 CEST 2000

On 03/05/2000, Jiri Dvorak wrote:

> Mám problem se zobrazováním českých fontů  někdy se mi nezobrazují
> správně např místo í pouze  čárka nad mezurou ale Č a ů a jiné z
> ISO-8859-2 tam jsou mám RH 6.1 tadý je část kódu z webu na (nezobrazí
> se mi í ve slově Další)
> Arial" size="1"> [ <A HREF="novinky-view.php3?id=130">Další
> podrobnosti</A> ] </font></B></div>

Nepouzivejte Verdanu (nebo alespon ne tu z balicku
XFree86-ISO8859-2-Type1-fonts-1.0-9, vznikla tusim konverzi z TTF, je
pekne zprasena). Ostatni fonty z tehoz balicku sice nejsou nijak oslnive
krasne, ale nejsou v nich alespon tak rapidni chyby, jako je chybejici
pismenko.

Mimochodem, myslim, ze vetsi problemy nez s fonty mate s formatovanim
emailu, to co od Vas chodi je opravdu des a hruza...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi