Jak napsat preskrtle o?

chomik chomik na seznam.cz
Čtvrtek Květen 4 00:51:59 CEST 2000

On 3 May 2000, Pavel Janík ml. wrote:

> From: Pavel.Janik na inet.cz (Pavel Janík ml.)
> Date: 03 May 2000 11:43:25 +0200
>
> Zdravím,

> ach ten listserver...
>
> begin 664 emacs.gif

[.........]

> end

No clovece, to vypada krasne! :-)

Jak se tak nekdy koukam na takove cary to mne nekdy napada myslenka,
jestliby prece jen nestalo za to, promarnit moje nejlepsi mlada leta na
vyuku vsech 847 zakladnich prikazu emacsu, kazda s jeji 12 varianty...

Ale skoda, ze takove veci lze delat jenom v xemacsu, jeste jsem neslysel,
zeby konsola mohla zobrazit najednou dve codepage - barvy a podskrtnuti to
jo, ale codepages to je snad otazka hardware'u ne?

Kdyz takovy majl prectu v normalnim UA (tzn. konsolovym) tak se vsechno
strati.

PS. Je to moc prace tak toho emacse skonfigurovat? Pokud jsem slysel tak
    tam vsechno bezi na makrech, kterych si asi moc musis sam napsat...?

    A videl jsi nekde nejakou "neanglickou" dokumentaci k nemu?

--
 /\||||||/\   ---- chomik < chemik1 na poczta.fm -----