MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Čtvrtek Květen 4 08:10:49 CEST 2000

>Marian Cavojsky
>
>Ak by islo len o ID tagy, tak nie je problem si napisat program, ktory >ich
povyhadzuje a potom to posle na vystup, namiesto cat.
> Ak by ste mal zaujem mozem sa na to pozriet. (Uz som sa predtym hral s
>vytvaranim ID tagov, nemal by byt problem ich vynechavat.)

Nejdriv to vyzkousim bez IDtagu, ale predpokladam, ze to asi nepomuze, bude
tam jeste problem s headery. Zkusim je taky odstranit, nevim ale,
jestli to bez nich pak mpg123 zvladne prehrat (winamp to umi, xmms mam
pocit ze ne).

Pacejka

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1