Pozor na virus I love you

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Čtvrtek Květen 4 13:57:51 CEST 2000

Martin Reiser wrote:
> Je to visual basic script, takze asi jenom pro nas na M$ platforme.
> zacal houfne chodit z konferenci.

Dneska mi dosel tak 17x z ruznych mist. :-((
Vsak se jednou v budoucnu takovejhle srand dockame i v linuxu.
Jen co nekdo vytvori inteligentne nakej Office balik s makrovacim
jazykem (sice si uzivatel nasere sam sobe, ale maily to pak muze
dost otravovat).

> Dela udajne to, ze rozesle maily tem, co mate v kontaktech nebo jakemkoli
> seznamu adres (outlook, exchange, ...).
> Natvrdo smazte.

Virusek je snazivej. Jendak cpe neco do Internet Exploreru
a predelava bookmarky, snazi se uzivatele primet ke stazeni nakeho exe
souboru a spusteni. Nake startovaci programy modifikuje,
cpe se jako makro do mIRC ci ceho a pak si pres MAPI s radosti
rozesle kopii.

> Za takovy svinstvo bych te nechal sezrat vsechny vytisteny zdrojaky Linuxu

Proboha, to by bylo pomalu zneucteni Linuxu. :-))

		Majkl (majkl na tesnet.cz)