Pozor na virus I love you

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Květen 4 20:56:09 CEST 2000

Michal Dobes <majkl na tesnet.cz> wrote:
 : Martin Reiser wrote:
 :> Je to visual basic script, takze asi jenom pro nas na M$ platforme.
 :> zacal houfne chodit z konferenci.

 : Dneska mi dosel tak 17x z ruznych mist. :-((
 : Vsak se jednou v budoucnu takovejhle srand dockame i v linuxu.
 : Jen co nekdo vytvori inteligentne nakej Office balik s makrovacim
 : jazykem (sice si uzivatel nasere sam sobe, ale maily to pak muze
 : dost otravovat).

nepocul som niekde v pozadi slovo emacs? :-)

cudujem sa ze nikto este nenapisal makrovirus v emacs-lispe...
(pravda, nemohol by sa tak nednoducho sirit, pokial by obet prislusny
skript nespustila)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |