MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Rostislav Pacejka pacejka na usa.net
Čtvrtek Květen 4 14:53:19 CEST 2000

Zda se, ze je to tak. Odstranil jsem ID3 tagy a prehral jsem to mpg123
do wavu. V miste spojeni obou tracku byla videt jen asi 0.05 sec velka
mezera.
Nevim jestli se da sluchem postrehnout, ja ji neslysel. Jak se
tam dostala nevim, original mp3y jsem si neprohlizel, mozna uz byla na
konci prvni nebo zacatku druhe. Taky by to mohl byt header druhe mp3y.

>Marian Cavojsky
>
>Ak by islo len o ID tagy, tak nie je problem si napisat program, ktory >ich
povyhadzuje a potom to posle na vystup, namiesto cat.
> Ak by ste mal zaujem mozem sa na to pozriet. (Uz som sa predtym hral s
>vytvaranim ID tagov, nemal by byt problem ich vynechavat.)

zajem bych mel

Pacejka

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1