MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Čtvrtek Květen 4 18:19:25 CEST 2000

Dňa Po, 09 jún 2036 ste (Rostislav Pacejka) napísali:

> povyhadzuje a potom to posle na vystup, namiesto cat.
>
> zajem bych mel
>
> Pacejka

Tu je perlovsky scriptik, urobeny narychlo, len ho nemam na com odskusat.
(Nemam vhodne skladby.) mpg123 to bez reptania prehra.

<src cutID3.pl>
#!/usr/bin/perl

do{
	$name = $ARGV[0];
	open( file, $name) || goto koniec;
	binmode( file);
	$dlzka = -s file;
	seek( file, -128, 2);
	$tag="";
	read( file, $tag, 3);
	if ($tag=~m/TAG/){
		$dlzka=$dlzka-128;
	}
	seek( file, 0, 0);
	for( $i=0; $i<$dlzka; $i++){
		$tag="";
		read( file, $tag, 1);
		print $tag;
	}
	close( file);
	shift;
}while(1);

koniec:
</src>

pouzitie:
cutID3.pl meno1.mp3 meno2.mp3 meno3.mp3 ... | mpg123 -

Dalo by sa to urcite zjednodusit.
Ozvyte sa mi ci to pracuje ako ma.

--
Marian Cavojsky