alien a závislosti

Čtvrtek Květen 4 16:22:22 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Tak nějak jsem si představoval, že to bude existovat. Jakýsi přenositelný
> zdroják pro všechny balíčky. Upřímně řečeno, nerad bych, pokud budu jednou

zdrojak je zdrojak. To, jak ho nekdo pro danou distribuci zabali vetsinou neni
starosti autora. Jinak existuje projekt na vytvoreni jakeho si standardniho
popisu, jak by se dany balik mel vyrabet a pak se napise prevadec pro
jednotlive distribuce.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Those who don't understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.