bonding module

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Květen 4 17:30:11 CEST 2000

Nazdar,
chcel som robit loadbalancing cez niekolko ether kariet
rh61, 2.3.99pre5, realtec 100 Mbs karty

<antiflame>
nejde o 200 Mbs
linku ale potrebujem balancnut zdvojene mikrovlnne spojenie a mikrosky
ktore pouzivame to vedia len takto
</antiflame>

kedze sa mi zdalo najvyhodnejsie pouzit module bonding tak som sa pokusil
spojazdnit to takto

insmod bonding
ifconfig bond0 192.168.26.1 up
ifenslave bond0 eth0
ifenslave bond0 eth1

a na druhom stroji

insmod bonding
ifconfig bond0 192.168.26.2 up
ifenslave bond0 eth0
ifenslave bond0 eth2

stroje su na seba prepojene krizenymi patch kablami (a kable su urcite
dobre a karty tiez ;)

ked hodim ping medzi nimi alebo nejaky druh spojenia tak mi prejde
priblizne kazdy 5-7 packet
ked jednu z liniek odpojim tak je to este horsie
nerobil to niekto prosim?

dik za odpovede

dz

PS ked som skusal 2x gateway s rovnakou metrikou tak to bolo tiez onicom -
z jednej strany to jednoducho neslo ani za nic a to som skusal aj na
2.2.14