bonding module

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 9 14:27:57 CEST 2000

Peter Ronai wrote:
: chcel som robit loadbalancing cez niekolko ether kariet
: rh61, 2.3.99pre5, realtec 100 Mbs karty
:
: <antiflame>
: nejde o 200 Mbs
: linku ale potrebujem balancnut zdvojene mikrovlnne spojenie a mikrosky
: ktore pouzivame to vedia len takto
: </antiflame>
:
: PS ked som skusal 2x gateway s rovnakou metrikou tak to bolo tiez onicom -
: z jednej strany to jednoducho neslo ani za nic a to som skusal aj na
: 2.2.14
:
	No a co myslite, ze ty mikrovlnne bridge delaji, kdyz dostanou
prilis mnoho packetu na rychlosti 100Mbps, ktere nestihnou odeslat.
Nezkousejte ping, ale treba ttcp. (anebo jsem neco prehledl).

	Jinak by nemel byt problem (pokud mate v kernelu podporu
equal cost multipath) udelat neco jako

ip route add vzdalena_sit/maska nexthop via 1.2.3.4 dev eth0 nexthop \
	via 1.2.4.4 dev eth1

Syntaxi si presne nepamatuju, pisu to z hlavy.

	Dalsi moznost je teql qdisc.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/