Re: alien a závislosti

Pátek Květen 5 09:13:30 CEST 2000

On Thu, 4 May 2000, František Rybář wrote:

> Co takhle zavést možnost několika aliasů alespoň pro základní knihovny?

Zakladni knihovny maji aliasy libc.so.6 apod. :)

Pokud je tam zavislost typu 2.1.2-8, tak to zrejme zavisi na nejakem
specifiku dane distribuce a v jine to nejspis fungovat nebude. :)

> Já nevím, ale něco jako vzestupná kompatibilita u Linuxu nechodí? Já bych
> očekával, že pokud něco slinkuju s knihovnou, potom by to mělo chodit i s
> vyššími verzemi této knihovny. Tak by to mělo přeci být.

To neni takova sranda udelat knihovnu, ktera je zcela zpetne kompatibilni
(specialne, kdyz je to binarni kompatibilita), zvlaste kdyz v te stare
verzi udelate nejaky kiks v navrhu (nikoli implementaci), ktery byste rad
napravil (a nechcete, aby vysledek dopadnul jako Windows 95).