Apache - virtual web -vyreseno

Petr Svoboda Svoboda na elsaco.cz
Pátek Květen 5 10:00:27 CEST 2000

Ahoj vespolek,
  takze jsem to vyresil pres rewrite modul apace.
  V navodu pisou ze je to dost mocny nastroj a maj pravdu.
  V podstate jde jakkoliv zmenit URL, podle vselijakych promennych
  ktere se daji vytahnout z apace.

  Do httpd conf jsem pridal:
RewriteLog "/xxxxxxxxxxx/rewite.log"
RewriteLogLevel 1
RewriteEngine on

RewriteCond     %{REMOTE_HOST}                  odnekud.cz
RewriteRule     ^(.+)                           http://www.dopryc.cz$1  [R]

  a funguje to tak ze vsichni co se loguji z domeny odnekud.cz
  to presmeruje na web www.dopryc.cz .
         Ja si chrochtam jak to jde lacino.
                 Petr Svoboda