Vzdaleny tisk

Zdenek Kozisek kozisek na fzu.cz
Pátek Květen 5 14:06:38 CEST 2000

On Fri, 5 May 2000, Pavel Satny wrote:

> Nerad bych mystifikoval, ale mam takovy dojem, ze
> jsem mel kdysi podobny problem a pricina byla v pravech.
> Zkuste nastavit prava 777 spoolovacimu adresari lp daemona
> /var/spool/lpd/tmp (???, ze by?)
Kdysi davno jsem toto musel nastavovat tusim v rh4.2, jednalo se o
direktorar /var/spool/lpd/lp
Toto nepomohlo. Zkusil jsem lpd spustit s parametrem -l, ale nic noveho
jsem nezjistil. Nevim, zda by nebylo lepsi pouzit misto lpr lprng?
Zatim jsem povolil tisk pres rsh, ale to se mi moc nelibi.

> Pokud totiz nemate rozjete NIS(+) tak z PC2 printujete na PC1
> pravdepodobne pod jinym UID nez si myslite.

NIS opravdu nemam rozjete.
> Pavel Satny

> To jako ze se job vytiskne, ale soubor tam zustane? Pokud je to ten
> pripad, zkuste si pohrat s nastavemim smb.conf. Melo by tam vyt neco
> jako:
>
> print command = /usr/ucb/lpr -PHP4000a /var/spool/samba/%s ; rm
> /var/spool/samba/%s

Ano, toto pomohlo. Print command jsem puvodne v konfiguracnim souboru
/etc/smb.conf nemel uveden. Zajimave je, ze z jednoho stroje W95 se tisk
zdaril, ze dvou stroju W95 ne (puvodne). Nebudu komentovat Microsoft.

Dekuji za uzitecne rady a preji hezky vikend,

                                               Zdenek Kozisek