*Emacs a viry (Was: Re: Pozor na virus I love you)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Květen 5 12:11:48 CEST 2000

On 5 May 2000, Alexandr Malusek wrote:

> Nevidim jediny duvod, proc by mi manazer spolku pro ochranu zvirat
> nemohl posilat zamilovane dopisy. Ze je dava do prilohy je take jeho
> vec.
>
> Bezny uzivatel ma mit moznost bezpecne si precist jakykoliv mail,
> otevrit jakoukoliv prilohu. Tvurci SW by mu tuto moznost meli umoznit.
> (Napr. pres dalsi konto, pod kterym lze spoustet vselijake programy
> bez nebezpeci, ze se poskodi soubory ulozene pod "primarnim" kontem,
> pripadne pres jine mechanismy).

 Myslim, ze tato jemne OT debata by se dala ukoncit asi takto:

 Pouzivejte *cokoliv* (zbrane, SW, vidlicku a nuz ...) tak aby to
neohrozovalo/neotravovalo vase okoli. Pokud podstata veci kterou
pouzivate je nebezpecna (spatne napsany SW, zbran..) tak pouzivejte
neco jineho a nebo se tyto veci naucte pouzivat tak, aby k ohrozovani
ostatnich nedochazelo. Pokud nejste schopen posoudit pripadnou
nebezpecnost vaseho pocinani, tak by melo vase okoli zajistit, aby
se vam nic nebezpecneho nedostalo do rukou.

 Vrahem neni ten kdo vyrobil zbran, ale ten kdo zmacknul spoust nebo
(pochopitelne *prenesene*) si nainstaloval Outlook. Spoluvinikem by, ale
mohl byt i ten kdo vam dal do rukou neco nebezpecneho, ale LHAL vam o
bezpecnosti te veci. What do you think Bill?  Oh Karel, nothing ..one
billion ...two billion...

							Karel