UPS a okolni stanice

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pátek Květen 5 13:09:39 CEST 2000

Petr Vanek - Vanous wrote:
> Nejedna se mi o stanici s Linuxem, to neni problem, ale o stanici s Win NT.
> Nahradil jsem kompletne NT Server Linuxem, ale ted resim UPSku a neni to moc
> dobre. Bud ji napojim na ten NT stroj (to moc nechci) a budu z nej ukoncovat
> Linux, nebo ji napojim na Linuxbox, ale v tom pripade nevim, jak sestrelit
> ty NTcka. Puvodni NT server pouzival binarku shutgui.exe z Resource Kitu.
> Tou je mozno shodit libovolny stroj z prikazove radky nebo z okynek. Pod
> linuxem vsak nepobezi ;-(

Ale pobezi. Na Resource Kitu krome shutgui.exe je i remote shell server.
Nainstalovat, nakonfigurovat a pres rsh posilat shutgui na NewTragedy
server.

> A dotaz dve: co ATX zdroj? Je mozno jej po vypnuti proudu nejak nahodit? V
> teto konfere uz bezelo, ze to nejde, ale nezmenilo se neco?

Nahlednout do BIOSu maba.
Najit polozku Power up a nastavit automaticky po obnoveni napajeni.
Pokud to BIOS neumi, tak vymenit bud BIOS nebo cele MABO.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)