Vadny ping v RH 6.2

Zdenek Svarc svarc na datakom.cz
Pátek Květen 5 13:52:35 CEST 2000

Nevim, co myslite tim "patricnym skriptem", ale pokud jde o linuxconf, tak
ten
snad nikdy nebude bez chyb, takze jsem se na nej nikdy nespolehal a
forwarding vzdy zapinal pres echo. No a k tomu forwardovani, je preci jedno
jestli linux routuje nebo ne, pingy musi fungovat. Jestlize si vedle sebe
dam
ping z Redhat 6.1 a do druhe konzole z Redhat 6.2, pricemz ten prvni jede
jako z praku a ten druhy pricita 4 vteriny, pak asi opravdu neni co resit.

    zd

1ms,