Vadny ping v RH 6.2

hlipa hlipa na volny.cz
Neděle Květen 7 12:10:29 CEST 2000

On Fri, 5 May 2000, Zdenek Svarc wrote:

> Nevim, co myslite tim "patricnym skriptem", ale pokud jde o linuxconf,
> tak ten snad nikdy nebude bez chyb, takze jsem se na nej nikdy
> nespolehal a forwarding vzdy zapinal pres echo.

Linuxconf zasadne nepouzivam. Jednalo se o /etc/rc.d/init.d/network.
Jinak v RH je ve skriptu /etc/sysconfig/network volba pro forwardovani
paketu a ta jaksi v RH 6.2 nezabrala, takze to bylo nutne dopsat natvrdo
do nahazovani site.

> No a k tomu
> forwardovani, je preci jedno jestli linux routuje nebo ne, pingy musi
> fungovat. Jestlize si vedle sebe dam ping z Redhat 6.1 a do druhe
> konzole z Redhat 6.2, pricemz ten prvni jede jako z praku a ten druhy
> pricita 4 vteriny, pak asi opravdu neni co resit.

No ja skutecne nevim v cem je chyba. Povedlo se mi ji pouze odstranit tim,
ze jsem zapnul to forwardovani. Jinak na tom stroji bezi ipchains, takze
je mozne ze to zlobi s tim. Na jinem stroji, kde je RH 6.2 bez ipchains
tak tam je to v poradku.

		S pozdravem Zdenek Kotala