FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

arnost arnost na cs.cas.cz
Pátek Květen 5 17:38:01 CEST 2000

> 	Pro BOHA, muzete mi rici, jak soubory typu *.mp2 a *.mp3 mohou poskodit
> pocitac a sirit  virus????!!!! LIdi jste vazne uz padli na hlavu, to je
> jako bych se nesmel ani dotknout zavirovane diskety, abych nahodou pres
> klavesnici nenakazil svuj pocitac... lidska blbost vazne nezna mezi... a
> dobre tak, bude hur'-)

uz to bylo receno, ale jeste jednou pomalu. vir prejmenuje vsechny *.jpg, *.mp3
...  na *.jpg.vbs atd a nakopiruje se do techto prejmenovanych souboru. Pokud ma
uzivatel zapnuto skryvani pripon (coz je asi default), snadno na ne klikne.
Ostatne zmenit asociacni vazby na VisualBasic taky neni nic tezkeho.

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky