FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Květen 5 17:31:48 CEST 2000

Ahoj!

> 	Pro BOHA, muzete mi rici, jak soubory typu *.mp2 a *.mp3 mohou poskodit
> pocitac a sirit  virus????!!!! LIdi jste vazne uz padli na hlavu, to

Staci jeden maly buffer overrun v mp3 prehravaci (nerikam ze tam
je. Jen by tam klidne _mohl_ byt)... Ne ze by se podobne veci uz v
minulosti nestaly -- stacilo _otevrit_ mail v pine, a klidne mohl byt
ciste textovy.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+