Uzivatelska pritulnost Linuxu

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Sobota Květen 6 13:54:38 CEST 2000

Dne Fri, May 05, 2000 at 11:38:27PM +0200, Radek Vybiral napsal(a):

> Smim-li vedet, jake z toho plyne pouceni? Nejak me usla pointa tohoto
> "rozboru"...

Pouceni z toho neni. To je spis vyzva k zamysleni, jestli opravdu
tolik stojime o to, aby se Linux stal konkurentem Windows. Aplikace
pro Linux si casto pisou programatori sami pro sebe. Jenomze potreby
programatora jsou dosti odlisne od potreb ostatnich lidi - bojim se
proto, ze snaha vytvorit Linux pro uzivatele je prinejmensim
problematicka, protoze tvorit neco pro uzivatele, co sam nevyuziju,
jednak neuspokojuje, jedna to nikdy nebude plne funkcni. Podivejte se
treba na klienty pro IRC nebo pro ICQ - hackeri to pouzivaji a tak
jsou ti klienti propracovani a pouzitelni. Neco na zpusob PowerPointu
nepotrebuji a tak uspokojiva aplikace dodnes neexistuje.

bye,
--
Petr Tesarik
Tel: +420 602 575294            http://www.lupa.cz/