Uživatelská přítulnost Linuxu

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Sobota Květen 6 17:10:30 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, Petr Tesarik wrote:

> A proč ne Ctrl+Alt+Del a výpis běžících aplikací do modálního okénka?
> gtop je moc velký a dlouho nabíhá. :(

tak třeba /etc/inittab

# What to do when CTRL-ALT-DEL is pressed.
ca:12345:ctrlaltdel:/usr/bin/top

ale taky tam můžete spustit něco jiného.

> Jo, to je pravda, skutečnou práci už jsem pod Windows nedělal dobře
> tak rok.

teď by mě zajímalo co je to "skutečná" práce.

> Začátečníci NECHTĚJÍ číst. Možná proto, že jistá firma se je snaží
> přesvědčit, že práce s počítačem je lehká a teké proto, že v jejích
> manuálech se člověk stejně dočte jenom banality.

a proč takový člověk používá počítač? uznávám, Word a Excel se dají
zvládnout bez manuálu, ale tohle má být práce s počítačem? to radši psací
stroj a kalkulačku (co umí Excel tak převratného?), je to rychlejší a
neuráží to typografický cit. ti lidé se od té skákající sponky stejně
dozví totéž co po přečtení manuálu, jen nad tím stráví více času (a
programátoři déle programují a cena programu roste).

BTW zkuste něco vytvořit v ProEngeneeru nebo 3D Studiu bez manuálu ;-)

ladislav michl