Uživatelská přítulnost Linuxu

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Květen 6 19:38:37 CEST 2000

   From: "Petr Snajdr" <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Sat, 6 May 2000 00:16:32 +0200

Ahoj,

   > K tomuhle bych dodal jeste jednu vec: zakladni problem
   > a nejen zacatecniku bych videl v tom, ze "neumi" cist a nebo
   > se tak chovaji.

když už to Petr nakousl, tak já to ještě doplním: ne snad, že by nechtěli nebo
neuměli číst, oni totiž manuály nečtou... Stejně jako téměř všichni, ale
někteří si před tvrzením "Linux je na***" přečtou manuál a řeknou si buď:
"Jejda já jsem ale *$#@%" nebo "Jéé, tady je chybka; diff | mail autor" :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz