Re: alien a závislosti

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Sobota Květen 6 22:26:50 CEST 2000

Dobrý den,

>rozhrani jadra (vnejsi) je dane normou (POSIX ?).

zaplať pánbůh

>Kdezto vnitrni rozhrani se dost casto meni, takze
>autori driveru si uziji.

To je asi bohužel úděl na všech operačních systémech.

>P.S. cim odpovidate na maily? me se nejak blbe tridi, na
>co vlastne odpovidate.

Outlook Express z Windows. Zatím jsem se nedostal k tomu, abych rozchodil
ppp spojení přes Linux. Respektive jsem to několikrát zkusil, ale nedaří se.
Je to strašně složité, třeba to jednou v Linuxu pochopím. Četl jsem si
manuál MODEM-HOWTO a nechápu to. Tak jsem to vzdal a prostě jsem konfigurace
opsal, jenom jsem upravil údaje podle VOLného. Jenomže to nechodí. Třeba
nechápu, proč se jméno a heslo na PPP musí zadávat na dvou místech. Za měsíc
se s novými nervy o to pokusím znova.

František Rybář