PPP spojeni [was: Re: alien a závislosti]

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Květen 7 00:05:14 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, František Rybář wrote:

> Outlook Express z Windows. Zatím jsem se nedostal k tomu, abych rozchodil
> ppp spojení přes Linux. Respektive jsem to několikrát zkusil, ale nedaří se.
> Je to strašně složité, třeba to jednou v Linuxu pochopím. Četl jsem si
> manuál MODEM-HOWTO a nechápu to. Tak jsem to vzdal a prostě jsem konfigurace
> opsal, jenom jsem upravil údaje podle VOLného. Jenomže to nechodí. Třeba
> nechápu, proč se jméno a heslo na PPP musí zadávat na dvou místech. Za měsíc
> se s novými nervy o to pokusím znova.

Tenhle stesk jsem nepochopil, ja jmeno a heslo zadavam jen jednou. O
spojeni pres ppp je PPP-HOWTO a ne modem howto, tam je sice urcite moc
zajimavych veci, ale pokud se dobre pamatuji, nic pro tuto situaci.

Koukal jsem schvalne jestli volny uz podporuje Linux a zda se ze ano,
okopiroval jsem u nich tenhle navod a pripojuji k nemu par komentaru

/etc/ppp/options : lock
                   connect /etc/ppp/pripoj
                   /dev/modem
                   115200
                   crtscts
                   modem
                   default-asyncmap
                   debug
                   kdebug 4
                   ms-dns 212.20.96.34
                   ms-dns 212.20.96.38
                   defaultroute
                   noipdefault
                   ipxcp-accept-local
                   ipxcp-accept-remote
                   proxyarp
                   idle 600
                   noauth
                   name IDjmeno

/etc/ppp/pripoj :
#!/bin/sh
/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/pripoj.chat -r /etc/ppp/error-chat

soubor /etc/ppp/pripoj.chat (cele na jednom radku):
TIMEOUT 5 ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' "" 'ATZX3'
 OK 'ATDT41235960' TIMEOUT 60 CONNECT "\c" TIMEOUT 30
 '~' "\c"

soubor /etc/pap-secrets :
# Secrets for authentication using PAP
# client        server  secret                  IP addresses
IDjmeno  *  heslo
*  IDjmeno  heslo

Druhy radek je podle me uplne k nicemu. Tohle se pouziva v chap-secrets,
ale v pap je to podle me zbytecne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.