PPP spojeni [was: Re: alien a závislosti]

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Neděle Květen 7 11:51:05 CEST 2000

Neni pravda. Druhy radek je pouze zbytecny pro Vas pripad.

> Poesni to si myslím taky a proto jsem ho smazal a funguje to i bez nij.

Ten druhy radek je take pro PAP autentifikaci. Takze budto:

1) Pokud mate dial-in server (ktery ma name IDjmeno) tak v tomto
konkretnim pripade
jakykoliv klient MUSI zadat heslo "heslo"

2) Nebo v pripade dial-out, pokud by Vas klient pozadoval autentifikaci
(v options
je to polozka auth). V tom pripade opacna strana se musi prokazat
heslem.

Plno lidi se slovem PPP si predstavi _pouze_ dial-out na Internet. V
prazi se ale
PPP pouziva pro spojeni i firemnich pocitacu mezi sebou. Plno firem ma
svou vlastni WAN sit,
ktera s Internetem nema nic spolecneho. Jeden pocitac ma nadefinovanych
treba 10 dial-upu
a treba 10 dial-inu. Po kazdem klientu i serveru je pozadovana
autentifikace kvuli bezpecnosti.

Pavel Satny