PPP spojeni [was: Re: alien a závislosti]

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Neděle Květen 7 10:51:52 CEST 2000

On Sun, 7 May 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> [...]

Zkuste wvdial, s tím je konfigurace o něco jednodušší. BTW když sem
napíšete jakou chybu to hlásí, určitě někdo poradí.

> Koukal jsem schvalne jestli volny uz podporuje Linux a zda se ze ano,
> okopiroval jsem u nich tenhle navod a pripojuji k nemu par komentaru

>                    ms-dns 212.20.96.34
>                    ms-dns 212.20.96.38

Přesně tak, nameservery napsat do /etc/resolv.conf

>                    name IDjmeno

IMHO je to tam proto, že kdybych potřeboval v pap-secrets nadefinovat víc
uživatelů, tak tím vyberu toho správného.

> soubor /etc/pap-secrets :
> # Secrets for authentication using PAP
> # client        server  secret                  IP addresses
> IDjmeno  *  heslo
> *  IDjmeno  heslo
>
> Druhy radek je podle me uplne k nicemu. Tohle se pouziva v chap-secrets,
> ale v pap je to podle me zbytecne.

Přesně to si myslím taky a proto jsem ho smazal a funguje to i bez něj.

S pozdravem
Jaroslav Gratz