Re: Uživatelská přítulnost Linuxu

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Neděle Květen 7 20:29:40 CEST 2000

> Já zkoušel naistalovat Mozillu M15, ale na mém stroji s Rage 128 a X
> serverem od Suse zobrazovala špatně ikonky jako Back atd, byly tam
> nějaké nesmysly. Asi si budu muset počkat na stabilní verzi. Zatím
> používám Netscape a když narazím na stránku kde vytuhne, tak na ni
> vlezu Lynxem. Většinou ale vytuhne tak, že se snaží naalokovat
> veškerou RAM a pak spadne což mě dost točí, protože s sebou bere i
> jiné aplikace.
Zajimave - ja mam CYRIX 200PR = 166MHz - 32MB ram - mozillu moz pouzivat
nemuzu, protoze to rozhranni je dost pomale - xml - nez se to prekresli je
to hruza - ale vnitrek je zato hodne rychly - to znamena dost malo pameti
- dobre - tak nepouzivam.
Pouzivam netscape - zapnu - vzdy pockam na prekresleni - neotviram vice
okne najednou - protoze kdyz se prekresluji najednou ma netscape tendenci
padat.
Jinak ctu nekolik informacnich serveru - to ctu vsechno v linksi - pokud
neznate links tak si ho najdete na www.freshmeat.net - je to v textovem
modu a je to dost dobre - vykresli vsecko, umi frame.
No problem s web. prohlizecem. A to muzu rict ze surfuju hodne.

> Mrzne to na vašem stroji. Mně zatím instalace RH nespadla nikdy (je
> pravda že jen textová, grafickou jsem nezkoušel). To je problém
> hardware, Windows se taky na některých strojích nenaistalují.
TO je sice pekne, ze na nejakem stroji mrzne a na nekterem ne - to je
problem distribuce - A V ZADNEM PRIPADE LINUXU - samozrejme, ze nejaky
zacateznik nebude delat vlastni distibuci. Ja jsem videl instalovat
RedHat6.1 original verze - z baliku - a nesla nainstalovat na tri pocitace
po sobe - Na takovou instalaci bych se fakt mohl vybodnout - Ja pouzivam
Debian - a vse bez problemu - dselect jsem poradne pochopil az jsem si
precetl manual - a to je ten problem - chci neco vedet musim si k tomu
neco precist - je to tak tezke?????
Ale co muzu delat pri instalaci treba toho redhatu - kdyz mi vyhodi chybu
a zamrzne - jak to mam hledat????

zdravim

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962942                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03