PPP spojeni [was: Re: alien a závislosti]

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Neděle Květen 7 20:16:53 CEST 2000

Dobrý den,

vyzkoušel jsem váš návod. V přiloženém souboru uvádím obsahy všech
konfiguračních souborů, jenom jmeno a heslo jsou zástupná slovo za skutečné
hodnoty.

Musím házet ve Windows modem na 19200, takže jsem to udělal také.

Po spuštění ppp-on mi nejdříve nahlásil pppd překlep. Ten jsem opravil. Potm
si stěžoval pppd na neznámou volbu detach, tak jsem ji zkusil smazat. Od té
doby prostě spustím ppp-on a on bez jakýchkoli aktivit tiše skončí.