Uzivatelska pritulnost Linuxu

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Neděle Květen 7 20:51:07 CEST 2000

> Programátoři jsou mezi všemi odvětvími uživatelů. Tudíž vždy se najde
> potencionální programátor, který může to či ono udělat. Jenomže on
> třeba potřebuje aplikaci. A pokud bude všude Windows, tak je velká
> pravděpodobnost, že jí udělá pod Windows. A pokud bude znát Linux,
> udělá ji pod Linuxem.

A rika Vam neco prenositelnost???
Pokud nekdo bude psat pro windows , kdyz jsou nejvice rozsirene tak to
fakt pekne dopadneme - to potom dopadnem jako "poskytovani homebankingu v
IPB" viz clanek root - stary tak 14 dni.
To znamena, ze privilegia poskytnuti sluzby budou mit jenom nekteri???
Co to je za volovina - snad pokud jsem programator tak bych mel vyvinout
software, ktery mohu sirit ne? A musim to taky tak vymyslet.
Ale pod win to moc nejde - oni delaji schvalne, aby to bylo
nekompatibilni. To si myslite ze je dobre???

zdravim
mike

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962942                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03