nslookup s command history?

Milos Barina barina na polabi.celakovice.cz
Pondělí Květen 8 17:23:41 CEST 2000

Diky za typ, ktery resi muj dlouholety problem. Chvili mi trvalo, nez jsem
to 'cle' zkompiloval, a s ftp se mi to zasekava, ale to vubec nevadi,
protoze jsem to chtel kvuli nslookup a s tim mi to chodi vyborne.
Zdravim
news:957629054.643465 na cdwork.cvt.stuba.sk...

spread!