Uzivatelska pritulnost Linuxu

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Květen 8 20:12:00 CEST 2000

Zdravím,

odpovím krátce, ať nepřetěžujeme konferenci:

>Jak definujete standard? IMHO je velka sance, ze se do Vasi
>definice nevejdou ani Wokna :-)

Standard je něco, co musí být přítomno v každé normální instalaci systému.
Normální instalací myslím, že nejde o jednodisketový router. Je to v našem
případě soubor knihoven, který je povinně instalován v každém systému. To
potom beru jako standard.

>To je IMHO o necem trochu jinem.

>naneštěstí

>glibc a gettext

>nejlepší,

>Systemy pod GNU licenci maji jednu velkou vyhodu - mohou od sebe
>vzajemne vykradat kod :-). Takze je velka sance, ze dobre rysy z mene
>uspesneho reseni budou integrovany do toho uspesnejsiho.

Microsoft vykrádal téměř veřejně, a stejně jeho standardy jsou v mnohém
kritizovány...

>komise

>Souhlas. Ale volna dostupnost zdrojovych kodu trochu meni pravidla.

Nechci vypadat jako kritik, ale moc tomu nevěřím. Většina standardů není
příliš závislá na zdrojových kódech. Naopak. Mnoho standtardů většinou
trochu komplikuje implementaci.

František Rybář