Kam se podelo MEGIDO - Delphi pro Linuxr

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 8 21:07:06 CEST 2000

On 06/05/2000, Jiri Stepanek wrote:

> narazil jsem na odkaz na program MEGIDO, coz ma byt RAD tool pro Linux
> pouzivajici freepascal jako kompilator. Ale nevim, kam to zmizelo.
> Na alstaviste dotaz +megido +linux najde spoustu stranek s odkazem na
> www.megido.org, tato domena je vsak nefunkcni. Dle databaze whois ji ma
> zaregistrovanou firma networksolutions.com, ktera provozuje webhosting. Na
> ftpsearch.lycos.com nedopadne vyhledavani o moc lepe, vysledkem jsou dva
> obrazky, ktere s programem asi nemaji nic spolecneho.
> Pokud nekdo vite o miste, kde by se tento program dal najit, nebo o nejakem
> [...]

Projekt se prejmenoval na Lazarus. Hledejte na
http://www.lazarus.freepascal.org/

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi