OT Re: Uzivatelska pritulnost Linuxu

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Pondělí Květen 8 17:57:07 CEST 2000

On Mon, 8 May 2000, František Rybář wrote:

> Bohužel, Vaše nadšení nesdílím. Historie ukazuje, že nezvítězí to nejlepší,
> ale to, co má nejlepší marketing. Proberte si vynálezy, a zjistíte, že
> všeobecné rozšíření se řídí trochu jinými kritériemi. Třeba tím, co je
> líbivější, nikoli funkčnější.

teď ovšem nechápu jak souvisí GNU a marketing... vaše teorie navíc
předpokládá, že uživatel je nesvéprávný idiot a sbaští každý marketingový
trik (klííííd, vím, že se to děje, ale tohle je linuxová konference a
tihle lidé si linux asi z nějakého důvodu vybrali)

a to nadšení je namístě. nebo jsou snad nějaké lepší důvody pro
zdokonalování výrobků než hospodářská soutěž?

> Obecně vítězí dobré věci jenom tehdy, pokud o tom rozhoduje výběrová komise
> složená z lidí, kteří vědí o co jde.

to je přece nesmysl. jak může nějaká komise vědět co je pro mě dobré?

v případě, že jde o standart máte asi pravdu (ikdyž tam komise přímo
standart tvoří), ale do obecné roviny bych tohle tvrzení rozhodně
nestavěl.

ladislav michl