Chovani systemu pri nedostatku pameti (was: Uzivatelska ...)

Úterý Květen 9 01:04:27 CEST 2000

Tomas Potok napsal:
> Spravanie sa linuxu pri zaplneni pamati je povedal by som "velmi
> nespolahlive", t.j. inetd nespawnuje daemony (aj napr. telnetd), pppd pri

to, to je

> pade linky nie je schopny nabehnut znova atd. Proste velmi neprijemne

co byste navrhoval delat? kdyz neni pamet, tak proste nemam kam forknout, ...

> veci, pokial clovek nie je vo fyzickej blizkosti stroja. Povazujem to za
> jednu z prioritnych veci na riesenie. Venuje  sa tomu pramalo pozornosti.

to neni pravda. na l-k jsou o tom porad nejake flamy, ale protoze se zatim
nenaslo reseni, tak se do toho moc nehrabe. Jinak nejake zmeny ve vm jsou snad
v kazdem jadre (2.2.x i 2.3.x)

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> "Debian - 3 million penguins can't be wrong."