Neinteraktivni kopirovavani mezi dvema linuxy

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Květen 9 12:56:24 CEST 2000

> No, ono si to scp (spravne) mysli, ze klici v adresari
> zapisovatelnem pro cely svet neni co verit. Ze si ho tam muze
> podstrcit kazdy.

To zduvodneni zni logicky. Já jsem zase (podle sve logiky) chtel
povolit pristup co nejvic, abych scp usnadnil zivot. Ale nezavdecil
jsem se.

> Me by spis nenapadlo na svoje secrets davat mod 777. A
> ocekavam, ze chytre programy nepokracuji v praci, kdyz 777
> potkaji.

Pro priste jsem pouceny. Jen me mrzi, ze ta hlaska nebyla
konkretnejsi. "Bad file modes" muze IMHO znamenat jak malo tak moc
prav. A ja si bphuzel vybral ten spatny vyklad.

Kazdopadne diky vsem za pomoc.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s