Neinteraktivni kopirovavani mezi dvema linuxy

Úterý Květen 9 12:34:12 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Miroslav BENES wrote:

> Zkusil jsem, nepochopil jsem, proto jsem se zeptal tady.

Priste v takovem pripade doporucuji nas s tim seznamit, i kdyz jste to
nepochopil. (Vasi vetu chapu tak, ze jste -v vyskousel davno predtim, nez
jste polozil prvotni dotaz.) Svoji kristalovou kouli jsem totiz bohuzel
nekomu pujcil a on mi ji jeste nevratil, takze jsem odkazan pouze na
informace, ktere sam sdelite. :)