Dotaz na ILOVEYOU

Monika & Bogdan Pilchovi bpil7446 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 9 11:52:23 CEST 2000

Zdravim vsechny `milovane' :-)
Po precteni cele te diskuze o viru ILOVEYOU porad nechapu, jak je mozne,
ze nejaky mail s nejakym attachmentem mi nadela paseku v pocitaci (mluvim
pouze o OS Linux, ne o nejakych pokusech o OS typu MS Win).
Mozna, ze jsem zil ve spatnem domeni, ze to neni problem Linuxu.

Vim, ze docela nedavno byl problem v bufferech sendmailu a dalo se tam
nahrat svuj kod, ktery se pak spustil, ale to je myslim uz vyreseno, a
krome toho mluvme radeji o nejake normalni situaci:
Kamarad mi posle mail, ten ma nejaky attach. loveletter.doc (nebo co).
Ja si to savenu do /home/user/loveletter.doc.
Pak napisu
	`less /home/user/loveletter.doc'

OTAZKA: CO SPATNEHO SE MUZE STAT?

Dekuji za pouceni a rady.