Dotaz na ILOVEYOU

Martin 'Goran' Moravec goran na ipp.cas.cz
Úterý Květen 9 12:03:58 CEST 2000

> Kamarad mi posle mail, ten ma nejaky attach. loveletter.doc (nebo co).
> Ja si to savenu do /home/user/loveletter.doc.
> Pak napisu
> 	`less /home/user/loveletter.doc'
>
> OTAZKA: CO SPATNEHO SE MUZE STAT?

a> pokud "kamarad" vi cim si ctete postu
(tedy ze pouzijete treba pine na save na disk)
b> a ZNA bugu v pinu (treba tu s MIME pro ne az tak stary pine)
pak muze ziskat vase prava-> vysledek znamy
(pokud nekdo cte postu jako root.......)

pokud by nasel nejkakym zpusobem bugu treba v more ci less (nejakou imaginarni pro nas priklad)
a vedel o tom ze dotycny nepouziva na maily 'less mailbox' tak muz zkusit to same

je to co jste chtel vedet?

Goran