MagicPoint a iso8859-2

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Úterý Květen 9 16:07:01 CEST 2000

 Yenya> Hanus Adler wrote:
> [...]

 Yenya> Ja jsem kdysi mgp pouzival, dokonce i s 8859-2 fonty. Ale tim TTF
 Yenya> si nejsem jisty.

 Yenya> Jinak mgp je zajimava vec, ale chtelo by to trochu dodelat,
 Yenya> aby

 Yenya> - to pouzivalo nejaky rozumnejsi jazyk na vstupu. Takovyto jazyk
 Yenya>   by se pak
 Yenya> dal pouzivat i pres nejaky WYSIWYG frontend. Treba nejakou
 Yenya> instanci SGML/XML.
 Yenya> - rendering engine nebyla zavisla na rozliseni (stalo se mi, ze jsem si
 Yenya> praci pripravoval v 800x600 a promital v 1024x768, a bylo to zalamano
 Yenya> jinak (posledni radek se nevesel na obrazovku).
 Yenya> - to mohlo pouzit ceske vzory pro deleni slov, nebo nejlepe cely
 Yenya>   algoritmus
 Yenya> deleni slov treba z TeXu (je to dostupne mj. i jako modul
 Yenya> pro Perl).
Ja jsem pro prezentace ted zacal pouzivat:
 http://www-sp.iti.informatik.tu-darmstadt.de/software/ppower4/
pise se to v TeXu, pdf(la)texem se z toho vygeneruje pdf, ktery se pak
zpracuje javovskou aplikaci. Vyhoda - jde to prohlizet v acroreadu
tj. skoro vsude.

                                                        Petr
--
Your business will assume vast proportions.