MagicPoint a iso8859-2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 9 14:20:25 CEST 2000

Hanus Adler wrote:
: objevil jsem (na freshmeatu, samozrejme) prezentacni program MagicPoint,
: ktery se mi ohromne libi, jen jsem ho zatim nedokazal presvedcit, aby
: nejak rozume pouzival truetype fonty v iso8859-2. Jedina cesta, ktera
: zatim trochu fungovala byla pouzit xfs, jenze potom se sice ceska
: pismenka objevi spravne, ale zato se neda pouzivat direktiva %size...
:
: nepodarilo se tu nekomu rozbehat to cesky via freetype?

	Ja jsem kdysi mgp pouzival, dokonce i s 8859-2 fonty. Ale tim TTF
si nejsem jisty.

	Jinak mgp je zajimava vec, ale chtelo by to trochu dodelat,
aby

- to pouzivalo nejaky rozumnejsi jazyk na vstupu. Takovyto jazyk by se pak
	dal pouzivat i pres nejaky WYSIWYG frontend. Treba nejakou
	instanci SGML/XML.
- rendering engine nebyla zavisla na rozliseni (stalo se mi, ze jsem si
	praci pripravoval v 800x600 a promital v 1024x768, a bylo to zalamano
	jinak (posledni radek se nevesel na obrazovku).
- to mohlo pouzit ceske vzory pro deleni slov, nebo nejlepe cely algoritmus
	deleni slov treba z TeXu (je to dostupne mj. i jako modul
	pro Perl).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/