Uzivatelska pritulnost Linuxu (uz ne moc dlouhe)

Úterý Květen 9 20:46:51 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Petr Tesarik wrote:

> Nejméně polovina dotazů v téhle konferenci pochází z neznalosti.

Rekl bych, ze puvod naproste vetsiny dotazu obecne je v tom, ze nekdo neco
nevi a rad by se to dozvedel. :)

> Ano, přesně v tom stavu ho vidí, ale nemá tam šipky s popisem, co
> vlastně která ta věc, kterou vidí, znamená. Vzpomínáte si ještě někdo
> na Windows Tutorial z Win3.1? Tak zhruba takhle jako "pro blbé" by měl
> vypadat popis toho standardního desktopu.

Aha. Ovsem IMHO by bylo mnohem vic super, kdyby ty sipky naskakaly rovnou
k tomu existujicimu a zivemu dialogu. Matne si vzpominam, ze necim takovym
se kdysi chlubil Mac.

> Vlastně pro mne není rozhodující, aby tomu rozuměl. Jde mi o to, abych
> z něj musel jen tahat, co mu to vlastně vypsalo a ne nejdřív půl
> hodiny strávit vysvětlováním, kde najde ten log, dalších deset minut
> hledáním onoho odpovídajícího záznamu (protože mezitím už jich je tam
> víc, že) a teprve poté z něj páčil (zcela stejně složitě), jak ta
> hláška zní.

No a vzhledem k tomu, ze i kdyz ji bude mit pred sebou ji nedokaze do
telefonu spravne precist, tak je to uplne jedno, jestli ji najde nebo
ne. :)

> Já nepíšu o Windows, já píšu o Free Software a tam si to můžu
> naprogramovat, jak chci....Ale dokud je všude jenom fprintf(...) nebo
> syslog(...), tak tomu schází flexibilita.

program1 2>(program2) je Vam malo flexibilni? :)

> Občas se mi zdá, že Linuxová komunita místo MOŽNOSTI VOLBY řešení
> nabízí SVÉ JEDINÉ SPRÁVNÉ řešení, samozřejmě tím správnější, čím více
> se vzdaluje praktikám jisté firmy se sídlem v Redmondu. A to je dost
> tristní.

Kazdy ma moznost si to udelat lepe a radostneji, kdyz se mu to nelibi.