Uzivatelska pritulnost Linuxu (stale dlouhe)

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Úterý Květen 9 17:23:10 CEST 2000

Dne Tue, May 09, 2000 at 05:16:10PM +0200, Petr Cech napsal(a):

> tam kde my? Pretce si dokumentaci? Koukne se do archivu? Zapremysly?
> Podiva se podisku?

Rozdíl mezi mnou a uživatelem, který má v popisu práce něco v zásadě
nepočítačového, je v tom, že mě to baví, i když se s tím někdy zlobím,
vždycky z toho mám ve výsledku radost - i z toho, že jsem se zase o
Linuxu něco poučil. Jeho to jenom otravuje.

> to uz je druha, ze? :)

Jo, první byl abiWord.

> P.S. za trest prelozim kus packages

Taky dobré  - takové tresty by se měly dávat častěji,
--
Petr Tesarik
Tel: +420 602 575294            http://www.lupa.cz/