Re: Uživatelská přítulnost Linuxu

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Květen 10 01:59:37 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Dolecek Ales - PE wrote:

> S timhle NEMOHU souhlasi. Prave proto, ze jde o komerci, nesmite v
> aplikacich chyby nechat! Jak k tomu prijde clovek, ktery za Vas SW
> zaplati! Zamyslete se nad vlastni moralkou.

grr, to snad ne! prave proto, ze je aplikace komercni, muzu si ji dovolit
psat jen tak dobre, jak mi to muj plat dovoli. jak vysvetlite
zamestnavateli, ze napsani tohohle pro tolik a tolik lidi bude stat
takovou sumu penez? tady jde jen o zisk. pokud to mam uvolnit se zdrojaky
a pisu pro radost (a penize (mozna :-)) prijdou samy), budu se stydet
vystavit kod s chybami o kterych vim. ten clovek za muj SW zaplati firme,
ktera me zamestnava!!! to nema na moji moralku vliv, ja dostanu pausal bez
ohledu na to, co ten program vydela (tady by se dalo namitnout, ze muzu
byt akcionarem adt. a moje zisky budou odpovidat zisku firmy, ale to jsem
jeste nezazil...). pokud bych podlehal primo koncovemu uzivateli, neni se
o cem bavit, takove chovani mi moje cest nedovoli, ALE JA NEJSEM CHARITA!

> Toto je duvod proc ja osobne odsuzuji Microsoft. Jejich produkty jsou
> plne chyb (OS nejvice!!). Pokud poste porovnam kvalitu s cenou tak
> <CENSORED>. Kdyby byly okna free (myslim tim i se zdrojaky!)
> povazoval bych je za lepsi.

jo, to je presne ono. myslite, ze bill vydelal svoje miliardy vlastni
praci?

s pozdravem ladislav michl

PS. po vzoru petra cecha za tehle mail jeste jednou poslu posledni update
ceskeho prekladu abiwordu...