hdparm a Seagate 6.4GB

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Květen 10 10:08:26 CEST 2000

On Wed, 10 May 2000, Miroslav BENES wrote:

> % -p zvladaji jenom jadra rady 2.3, pokud se nemylim
>
> -p : HDIO_SET_PIO_MODE failed: Funkce neni implementovana
>
> BTW co by to melo udelat s rychlosti ? Ma cenu kvuli tomu zacit
> pouzivat kernel 2.3.x ?

To neni otazka kernelu ale chipsetu. Mne chodi -p na jadre 2.2 uplne
normalne (VIA MVP3 chipset). Jadra 2.3 budou podporovat asi vic chipsetu,
ale chodi to i na 2.2. Rychlost cteni z disku se dost zvysi, ale dost se
zatizi CPU. Lepsi je DMA.
A jeste neco - musite mit podporu daneho chipsetu zakompilovanou v
kernelu.

S pozdravem
Jaroslav Gratz