hdparm a Seagate 6.4GB

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 10 12:03:54 CEST 2000

> To neni otazka kernelu ale chipsetu. Mne chodi -p na jadre 2.2 uplne
> normalne (VIA MVP3 chipset). Jadra 2.3 budou podporovat asi vic chipsetu,
> ale chodi to i na 2.2. Rychlost cteni z disku se dost zvysi, ale dost se
> zatizi CPU. Lepsi je DMA.
> A jeste neco - musite mit podporu daneho chipsetu zakompilovanou v
> kernelu.

Budte konkretni - o kolik se zvysi rychlost disku a o kolik se zatizi
CPU ? Sice nemam vasi cipovou sadu, ale zajimalo by me to, kdyz uz
jsme to tema nakousli. Samozrejme staci priblizne hodnoty, ale
priznam se, ze nemam vubec predstavu, kolik muze delat ten rozdil
(5 %, 50 %, 200 % ???). Zatim se mi rychlost (E)IDE disku okolo
14 - 16 MBps zda byt jako prijatelna, ale kdyby to slo jeste
vytahnout ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s